Service & support Engineer – Rotterdam area of Amersfoort

Introduction

Als Service & Support Engineer ben jij het eerste contact voor de klanten die service en support nodig hebben bij hun procesautomatisering



Organization

Elke hoogtechnologisch product van onze klant moet aan drie basiscriteria voldoen: Kwaliteit, innovatie en vooruitstrevendheid. zij zijn een van de wereldleiders op het gebied van industriele automatisering en controle, testen en meten, informatiesystemen en industriele dienstverlening. P roducten zijn niet alleen van hoge kwaliteit, innovatief en geavanceerd, maar zijn oook veilig en duurzaam. Met andere woorden: wij zijn grote en wereldwijde namen in olie en gas, raffinage en petrochemische, en energie-industrie.

Continue verbetering is een belangrijk principe bij onze klant. Het doel: duurzame groei, tevreden klanten en persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers.

Wij zoeken denkers en zelfstarters die ‘zien, weten en handelen’. Snel, slim en daadkrachtig.


Function

Dit is wat je gaat doen als Service & Support Engineer

Jij bent verantwoordelijk voor het leveren van service en support aan klanten in het Europoort/Botlek gebied. Dit zijn veeal spelers in de petro (chemie). Je Maakt deel uit van het team gebaseerd in Rotterdam en Amersfoort en zoekt een spannende baan in de techniek. Je werkt voor verschillende vaste klanten zodat je die ook goed leert kennen. Na een interne opleiding wordt je gekoppeld aan een ervaren engineer. Het werk dat je gaat doen betreft veelal onderhoud en modificaties aan bestaande installaties, waarbij je werkt aan verschillende systemen. Dit kunnen onze eigen besturing en beveiligings systemen zijn maar ook complexe IT infrastructuren.Hoog in het vaandel staat bij deze klant de kwaliteit van diensten en producten, state of the art techniek, klantgericht werken en ‘’afspraak is afspraak’’.


Requirements

  • Minimaal een afgeronde MBO-opleiding in de richting informatica, procesautomatisering, mechatronica of een equivalent met minimaal 2 jaar werkervaring in een servicegerichte functie.
  • Of een afgeronde HBO opleiding informatica, installatietechniek, mechatronica of procesautomatisering.
  • Kennis van PC’s, servers, Windows operating systemen, routers, switches, , anti-virus, netwerken en virtualisatie.
  • Je gaat ook meelopen in standby-diensten. Tijdens deze diensten ben je 24/7 bereikbaar voor de klant, ook buiten kantoortijden, in het weekend en op feestdagen.
  • Op klantlocatie werken spreekt jou aan, en je werkt voornamelijk in de regio Rotterdam. Klant processen draaien gewoon door tijdens jouw werkzaamheden.
  • Je bent in bezit van een rijbewijs.
  • Je hebt een goede beheersing van de Engelse taal (in woord en geschrift).
  • Je bent een stevige persoonlijkheid en je vindt het leuk om direct contact met klanten te hebben en bent leergierig.
  • Daarnaast ben je een echte teamspeler, werkt nauwkeurig en bent proactief.
  • Andere omschrijven jou als flexibel met een oplossingsgericht instelling.

Information

Milja Prince 023-5583723

Application

Milja Prince 023-5583723