Medewerker Orderverwerking – Zoetermeer

Organization

Onze opdrachtggever werkt aan innovatieve projecten in de mobiliteitsbranche. Zij ontwikkelen duurzame, betrouwbare en veilige transportoplossingen, zodat Nederland en de rest van de wereld ook in de toekomst “mobiel” blijft. Denk hierbij aan hogesnelheidstreinen en locomotieven, trams, maar ook treinbeveiligings- en elektrificatie-oplossingen voor het openbaar vervoer. Dit doen zij wereldwijd met zo’n 27.000 Mobility collega’s, waarvan er 100 werkzaam zijn in Nederland.

Je komt te werken bij een afdeling die een voortrekker is op het gebied van vernieuwende mobiliteitsconcepten binnen de Rail omgeving. Hierbij kun je denken aan innovatieve oplossingen voor zowel trein, tram, lightrail- en metrodiensten als forenzen- en regiolijnen. Betrouwbaarheid, veiligheid, duurzaamheid, aantrekkelijkheid en efficiëntie hebben daarbij onze hoogste prioriteit!


Function

Wat zijn jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden?

Als Order Business Administrator ben je verantwoordelijk voor het bestellen van materialen, gereedschappen en diensten, alsmede het proactief bewaken van doorloop- en levertijden en het reclameren.

Je werkt aan klantvragen en maakt offertes inclusief de commerciële voorwaarden zoals het bepalen van de leverings- en betalingsvoorwaarden. Daarnaast bewaak je de order gerelateerde naleving van de leveringsdata en hoeveelheden om proactief maatregelen te initiëren met als doel de leverbetrouwbaarheid te optimaliseren en om altijd (bestel)informatie te kunnen verstrekken.

De werkzaamheden omvatten onder andere:

  • Offreren, bestellen en afhandelen van orders omtrent materialen en diensten;
  • Afwikkeling van de retourenstroom;
  • Afwikkeling van de reparatiestroom;
  • Bewaking van lever- en doorlooptijden;
  • Invoeren van materiaal stamgegevens;
  • Telefonisch en e-mail onderhoud met klanten;
  • Organisatie van leveringen en materiaalstroom;
  • Signaleren, bewaken en financieel waarderen van afwijkingen;
  • Bijdrage leveren in de optimalisatie van processen en systemen, denk hierbij aan digitalisering.



Requirements

  • We zoeken een MBO’er met relevante werkervaring in een financiële/administratieve richting en orderverwerking;
  • Je hebt interesse in commerciële thema’s;
  • Kennis van SAP is een voordeel;
  • Soft Skills: communicatief vaardig, analytisch en in staat om probleemoplossend samen te werken, proactief, zelfstandig en resultaat georiënteerd. Verder heb je aandacht voor detail en ben je flexibel.
  • Je beheerst de Nederlandse perfect en de Engelse taal goed.

Information

Milja Prince 023-5583723

Application

Milja Prince 023-5583723