Management Assistant – Den Haag

Organization

Onze klant levert zowel producten, systemen, installaties als diensten. Het gevarieerde leveringsprogramma bestrijkt vrijwel alle terreinen van de elektrotechniek en de elektronica. De Nederlandse afnemers uit de zakelijke markt vinden bij onze klant totaaloplossingen op het gebied van Power and gas, Wind Power and Renewables en vele andere sectoren.

Als Management Assistant ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de directie van onze klant en in het bijzonder de Financieel Directeur en het Finance management team. Je werkt intensief samen met de Management Assistant van de Algemeen Directeur en de collega team assistenten. Je bent iemand die actief is, zelfstandig werkt en graag additionele taken binnen het Finance en Support gebied verricht.

Function

  • De volgende verantwoordelijkheden komen op je af:
  • Beheren van de agenda van de Financieel Directeur;
  • Organiseren van afspraken en bijeenkomsten (vergaderingen, lunches, diners, ed.);
  • Boeken en organiseren van reizen inclusief evt. werkvergunningen en visa;
  • Inplannen van sollicitanten en begeleiden van nieuwe medewerkers;
  • Reviewen/aanvullen van presentaties;
  • Diverse additionele taken waaronder het bijhouden van het bedrijfsdossier, het coördineren van huisvesting gerelateerde zaken en tekenbevoegdheid;
  • Beantwoorden van vragen over IT-gerelateerde zaken en het aanvragen van IT-middelen en support;
  • Aanmelden voor trainingen.

Requirements

  • Je hebt een havo of vwo diploma aangevuld met een secretarieel diploma;
  • Je hebt 5 jaar secretariële werkervaring in een dynamische omgeving;
  • Je bent vrolijk en energiek en levert graag support;
  • Je bent nauwkeurig, kritisch, hebt geen 9-tot-5 werkhouding, bent praktisch en resultaatgericht;
  • Je bent je bewust van kosten, neemt initiatieven;
  • Je hebt uitstekende organisatie- en planning skills;
  • Verder ben je communicatief, betrokken en spreek en schrijf je vloeiend Nederlands en Engels;
  • Je beheerst het Microsoft Office pakket (Outlook, Word, Excel, Powerpoint, Sharepoint);
  • Je bent woonachtig in regio Den Haag;
  • Werkweek van 32 tot 40 uur.

Information

Marlies Jager +31 (0)23-3032950

Application

Marlies Jager +31 (0)23-3032950