ICT Servicedesk – Rotterdam

Introduction

Ben jij de ICT Support medewerker die wij zoeken?

Organization

De afdeling Advies en Automatisering (AA) beheert en levert de kennis, informatie en automatisering voor de processen zoals die door het waterschap worden uitgevoerd. Binnen de afdeling AA is het team Informatietechnologie (AAIT) verantwoordelijk voor de Servicedesk. De Servicedesk is een belangrijke schakel in de klantbediening.

Function

Als ICT Servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het inventariseren, oplossen en evalueren van meldingen. Je zal klanten te woord staan via de telefoon, e-mail én balie. Je werkzaamheden zullen bestaan uit onder andere:

  • Juiste registratie en vastleggen van meldingen van de klant in het ticketsysteem;
  • Werken aan een oplossing voor het probleem van de klant;
  • Klanten op de hoogte houden van de voortgang en terugkoppeling verzorgen;
  • Probleemoplossend gericht naar de toekomst toe;
  • Tijdig escaleren wanneer afgesproken doorlooptijden of kwaliteit in gevaar komen.
  • Verantwoordelijk voor het bewaken van alle openstaande meldingen en het verzorgen van de communicatie hierover;
  • Je service maakt het team ICT-Dienstverlening elke dag een beetje beter. Dit doe je niet alleen, maar samen met je collega servicedeskmedewerkers, systeembeheerders en adviseurs;
  • Proactief monitoren van systemen om (structurele) verstoringen te voorkomen;
  • Schrijven van gebruikershandleidingen;
  • Zorgdragen voor de documentatie en registratie van hard- en software (CMDB)


Requirements

  • minimaal een afgeronde MBO-4 ICT-opleiding en is in bezit van een ITIL-certificaat
  • minimaal twee jaar of meer aantoonbare relevante werkervaring opgedaan als ICT-helpdeskmedewerker of ICT-supportmedewerker
  • Ervaring met Apple smartphones en tablets
  • Ervaring met AD, VMWare, VDI, Packaging, RES en Airwatch
  • Ervaring met Office 365
  • Ervaring met Netwerkomgevingen
  • In het bezit van een rijbewijs

Application

Milja Prince +31(0)23 – 5583723