ICT Servicedesk Medewerker – Ridderkerk

Introduction

Voor onze opdrachtgever in Ridderkerk ben ik op zoek naar een ICT Servicedesk Medewerker voor 36 uur per week. Met de mogelijkheid om vanuit huis te werken!

Organization

www.fairplayprofessionals.nl

Function

Je staat klanten te woord staan via de telefoon, e-mail én balie.

Je werkzaamheden zullen bestaan uit onder andere:

– Juiste registratie en vastleggen van meldingen van de klant in het ticketsysteem;

– Klanten op de hoogte houden van de voortgang en terugkoppeling verzorgen;

– Tijdig escaleren wanneer afgesproken doorlooptijden of kwaliteit in gevaar komen.lees meer Verantwoordelijk voor het bewaken van alle openstaande meldingen en het verzorgen van de communicatie hierover;

– Proactief monitoren van systemen om (structurele) verstoringen te voorkomen;

– Schrijven van gebruikershandleidingen;

– Zorgdragen voor de documentatie en registratie van hard- en software (CMDB).

In het team is er ruimte voor een geintje en een praatje, in combinatie met hard werken. Deze combinatie geeft een prettige werksfeer. Je werkt in een team waar we oprecht kunnen zeggen dat we op een prettige manier en als collegiaal team met elkaar samenwerken en onderling contact hebben. In het werk, maar ook daarbuiten. We vinden het vanzelfsprekend dat we elkaar helpen. Als dat nodig is, ook buiten kantooruren. Er kan zich een probleem voordoen dat een collega die dienst heeft niet kan oplossen zonder jouw expertise. Dan pakken we de telefoon en bellen we elkaar. Die flexibiliteit en onderlinge betrokkenheid hebben we gewoon. En we vertrouwen elkaar, geven elkaar eerlijke en open feedback, maar weten ook dat dit kan binnen onze team. En naast het werk doen we als afdeling regelmatig leuke dingen met elkaar.

Requirements

Je hebt:

– Een afgeronde MBO-4 ICT opleiding en bent in het bezit van een ITILV3-certificaat;

– minimaal drie jaar of meer aantoonbare relevante werkervaring opgedaan in de gevraagde functie;

– Rijbewijs B.


En je hebt ervaring met:

– Apple smartphones en tablets;

– Termen zoals AD, VMWare, VDI, Packaging, RES en Intune;

– Windows 10, Sharepoint;

– Office 365, MS Teams, Zoom;

– Netwerkomgevingen.

Information

Benjamin Croonen +31(0)6-41749192

Application

Benjamin Croonen 023-3032950