Afdelingssecretaresse – Ridderkerk

Organization

Wij zijn op zoek naar een secretaresse voor 24 uur per week die het leuk vindt om mee te werken op de afdeling Advies en Automatisering in de dagelijkse secretariële en administratieve ondersteuning voor de ruim 90+ medewerkers.

Function

  • E-mail en agendabeheer voor verschillende medewerkers;
  • Afspraken maken voor collega’s en het management;
  • Voorbereiden, verslaglegging en afhandeling diverse vergaderingen;
  • Opstellen opdrachtbevestigingen naar aanleiding van offertes en zorgdragen voor de afwikkeling;
  • Zorgdragen dat facturen, fysieke en digitale poststukken op de juiste plek terecht komen;
  • Bezoekers aanmelden en ontvangen, begeleiden en voorzien van kopje koffie/thee of water;
  • (Administratieve) ondersteuning bieden aan diverse projecten op de afdeling en diverse ICT gerelateerde zaken;
  • Ondersteuning bieden aan diverse personeelsaangelegenheden (afscheid, jubilea, pensioen).

Requirements

  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding in de secretariële richting
  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring en bij voorkeur 1 jaar of meer aantoonbare relevante werkervaring opgedaan in de gevraagde functie.
  • Je bent zakelijk, proactief, neemt initiatief, denkt mee en bent in staat je eigen werkzaamheden te plannen en te organiseren;
  • Je bent stressbestendig, betrouwbaar en neemt graag werk uit handen (gezien de grote van de afdeling en groeiende vraag naar ondersteuning), kortom: een aanpakker.

Information

Marlies Jager +31 (0)23-3032950

Application

Marlies Jager +31 (0)23-3032950